zondag 14 augustus 2011

Zo weer terug van een Vakantie in de Vendee in Frankrijk. Lekker opspannen en ook weer lekker aan mijn boduurwerk kunnen werken. Deze neem ik elke vakantie mee en elk jaar kom ik weer een stukje verder. Thuis heb ik hier niet zoveel tijd en geduld voor en ook goed licht is belangrijk.

Ook nog leuke winkeltjes bekeken van handwerk artikelen, dat blijf toch trekken ook als je op vakantie bent. Morgen gaat hier iedereen naar school dus gaat het gewone leven weer beginnen. Eest de spullen van de vakantie opruimen en weg wassen en strijken en dan maar weer eens kijken of ik tijd heb om te hobbyen. Terwijl wij wegwaren zijn de tomaten mooi rood geworden

 Ik zal hierbij ook wat foto's toevoegen van dingen die ik de laatste weken voor ik mijn blog begon heb gemaakt. Zoals Engels drop die ik gehaakt heb, erg leuk om te doen en ik moet ze voor verschillende mensen maken die willen ze op hun bureau zetten op hun werk (ook goed voor de lijn natuurlijk). Als ze echt waren waren ze bij mij al honderd keer opgeweest. Ha ha.







 Ook heb ik nog geurzakjes gemaakt van Eline's stempels. Deze op jute gestempeld en toen in een vorm gemaakt en deze gevuld met Robijn geurbuiltjes.
Ze ruiken lekker en ook leuk om eens iemand te geven.

1 opmerking:

  1. Klinkt goed je vakantie in Frankrijk ...
    en wat een leuke pot met engelse drop
    heel orgineel ..........................
    Geurzakjes met robijn wat een goed idee.

    Gezellig dat je weer terug bent .. Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen