zondag 4 september 2011

hardanger

Vandaag weer een stuk verder gegaan met mijn nieuwe project. Het hardangerkussen waar ik 2 weken geleden aan begonnen ben. Het is een hoop telwerk. Er moeten totaal 9 van deze vierkanten op komen. In die vierkanten worden dan ook weer dingen gemaakt die dan weer opgeknipt gaan worden. Ik hou jullie op de hoopte van de ontwikkelingen. Het is wit op wit dus alleen bij goed licht te zien. Ik ben benieuwd of er nog mee mensen zijn die hardanger wel eens gedaan hebben.
Gisterenavond hebben we nog een bbq gehad van een vriendin van mij. Ze was jarig en wilde iets hebben wat ik zelf gemaakt had. Nu wilde ze al een pot met gehaakte engels dorp hebben voor op haar bureau op d'r werk. Maar ik wilde haar ook wat geven voor bij haar thuis.....Omdat ze ooit had gezegt dat ze de windlichtjes zo leuk vond heb ik dit dienblaadje voor haar gemaakt.
Dat hartje wat erbij licht is een geurzakje met een geurbuiltje van Robijn erin. Het is jutte stof bedrukt met Eline's stempels en met een grove steek dicht gemaakt.

Het weerbericht voor de komende week net gezien en ze geven goed knutsel en hobby weer op!
Dus dat komt mooi uit..............
Fijne week allemaal!  

1 opmerking:

  1. Dat had ik ook al in gedachten... Goed weer om te knutselen! Wat leuk dat dienblad, ziet er mooi uit! Succes met hobbyen deze week...

    BeantwoordenVerwijderen