donderdag 29 december 2011

Hardanger

Vandaag weer eens aan mijn Hardangerkussen gewerkt.
Voor het eerst thuis alleen draden er tussenuit knippen.
Dat blijft toch spannend om te doen.
                                            Dan via een bepaald patroon weer op gaan vullen.
                                      Dan de soort sterretjes erin maken, en weer doorgaan met opvullen.
                                                  Zo werk ja alles via een patroon af..
 Dan zo door blijven gaan tot heel het vakje opgevuld is.

Zo komen er verschillende van deze vakjes en andere op 1 kussen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Verder wensen ik iedereen een prettige oudjaarsavond en daarna natuurlijk een heel gelukkig, gezond, leuk, liefdevol en creatief nieuwjaar!
Groetjes monique

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat prachtig Monique! Ik ben weg van hardanger, maar heb me er nog nooit aan gewaagd...
    Jij ook een fijne jaarwisseling gewenst en een goed en creatief 2012!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat wordt dit mooi zeg, het lijkt mij een behoorlijk moeilijke klus..maar het resultaat mag gezien worden...echt heel mooi hoor !!!!!
    Ik wens een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor het komende jaar..
    Lieve groet....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er mooi uit,is wel heel veel werk.Maar ik vind het prachtig.En een gelukkig nieuwjaar.Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag je reactie op mijn Blog. Leuk dat jij ook Hardanger doet. Ik heb me gelijk aangemeld als volger van jouw Blog. Als je me je email adres even geeft, dan geef ik je wat sites door met patronen. Ik heb bijna alles gedownload van Picasa.

    BeantwoordenVerwijderen