dinsdag 18 december 2012

Kerstsfeer







Ook in en om ons huis is het al aardig in de kerstsfeer gekomen.
Deze kans heb ik gemaakt voor aan de voordeur, heel simpel eigenlijk.















Ik had nog groen over na alle stukje gemaakt te hebben en dat
kan ik dan toch niet weggooien dus nog maar even een stukje voor bij de voordeur.













































Voor mijn zoontje is morgen de grote dag. Hij gaat met zijn klas   ( groep 3) een kerstmusical spelen.
Prachtig om te zien hoe de kinderen en de juffen er al vanaf de sint mee bezig zijn. Mijn zoontje speelt Jozef en we hebben dus al veel keer moeten oefenen thuis. Ik denk dat de ouders morgen net zo gespannen zijn als de kinderen.
Hij heeft 2 leuke juffen en voor hun heb ik ook een aardigheidje gemaakt die hij aan het eind van de morgen kan geven aan ze. Ik heb dit gehaakt om een armband heen. Even in een leuke verpakking gedaan en dat ziet er toch leuk uit?









Ik wens jullie fijne kerstdagen!
Groetjes Monique











2 opmerkingen:

  1. Wow, wat een sfeervolle hoekjes heb je gemaakt. Het ziet er heel gezellig uit allemaal.
    Prachtig cadeautje voor de juffen. Dat gaat zeker in de smaak vallen!
    Veel plezier morgen bij de Kerstmusical.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn
    (ps. Wat heb je een schitterende achtergrond voor je blog!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor Monique. Wat heb je trouwens 2 mooie engeltjes op dat vierkante bakje/schotel staan. Zelf gemaakt?
    Veel plezier vanavond met de musical. Geniet maar lekker van je Jozef.

    BeantwoordenVerwijderen