zaterdag 23 februari 2013

 
 
De foto hierboven is voor jullie allemaal!!!
We kunnen wel weer wat zonnenstraaltjes gebruiken toch? 
En liefde natuurlijk!
Deze foto heb ik samen met mijn dochter gemaakt op het strand.
 
 
Gisteren zag ik dit op een blog 
 
 
Stap 1 Om je aan te melden stuur je mij een mailtje met daarin je adres. Mijn e-mailadres is: dreammakeshare@hotmail.com

Stap 2 Telkens als je wat wilt versturen stuur je mij een mailtje met het verzoek om een adres, en stuur ik jou een willekeurig adres van iemand die zich ook aan heeft gemeld, plus een CODE

Stap 3 Jij stuurt wat moois op naar het adres en schrijft hierop de code die je van mij hebt ontvangen

Stap 4 Als de kaart of het pakketje is aangekomen, stuurt de ontvanger mij een mailtje met de code. Jouw adres wordt dan geactiveerd en komt vanaf dan in de lijst van personen die post willen ontvangen! 


Misschien zijn er nog meer mensen die mee doen die net zoals ik ver van houden om post te krijgen. 
Fijn weekend allemaal!
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten